Manažment kvality
Cieľom spoločnosti Intech Slovakia, s.r.o. je poskytovať najkvalitnejšie služby v oblasti optimalizácie energetických systémov s cieľom získať pre zákazníka benefity vo sfére úspor nákladov, prevádzkovej spoľahlivosti a ochrany životného prostredia.
Spoločnosť považuje riadenie a zabezpečovanie kvality všetkých svojich činností za jeden z hlavných nástrojov pre naplnenie svojho poslania. Kvalite podriaďuje všetky vykonávané činnosti a spokojnosť zákazníka je prvoradým kritériom pre hodnotenie výslednej vnímanej kvality produktu.
Pre potvrdenie a udržanie kvality spoločnosť zaviedla integrovaný manažérsky systém podľa normy ISO 9001 : 2008 a podľa normy ISO 14001 : 2004.
Integrovaný manažérsky systém spoločnosti Intech Slovakia, s.r.o. zahŕňa viacero koordinovaných aktivít, prostredníctvom ktorých sa usmerňuje a riadi zlepšovanie kvality procesov v spoločnosti. Naše certifikované systémy sú zamerané na manažérstvo kvality a environmentálne manažérstvo garantujú, že procesy vykonávané v rámci našej podnikateľskej činnosti sa vykonávajú v súlade s požiadavkami noriem.
Jedným z kľúčových dokumentov integrovaného manažérskeho systému je Politika kvality, ktorá spoločnosť zaväzuje k uplatňovaniu zásad integrovaného manažérskeho systému. Vedie k neustálemu zlepšovaniu služieb prostredníctvom monitorovania procesov, k zvyšovaniu odbornej kvalifikácie zamestnancov. Pri starostlivosti o životné prostredie sa spoločnosť zaväzuje uplatňovať preventívne opatrenia, a tým smerovať k neustálemu zlepšovaniu životného prostredia, eliminovaniu znečisťovanie životného prostredia, nehôd a havárií.